Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over ons

Samen gaan we dit grote avontuur aan.

Over onze reis

Onze reis gaat naar Zuidoost-Azië. We vliegen 20 oktober van Amsterdam via Dubai naar Indonesië. We komen daar 21.30 uur 's avonds aan en we verblijven onze eerste 2 nachten in een luxe bungalow om even lekker bij te komen van de lange reis. Voor daarna hebben we nog niets geboekt, behalve één vliegticket Indonesië uit. Dit moet je boeken als bewijs dat je Indonesië binnen 30 dagen verlaat. Tenzij je van te voren regelt dat je langer in het land blijft, maar dat wilden wij niet omdat het weer in Indonesië dan toch iets minder wordt. Terwijl het weer in bijvoorbeeld Thailand juist het beste is wanneer wij daar zijn.

Daarnaast hebben we natuurlijk ons retourticket naar Amsterdam. Dit is een heel fijn, flexibel ticket. We kunnen zowel de datum als de luchthaven voor de terugvlucht wijzigen als we dat zouden willen.

We boeken voor de rest dus alles ter plekke. Dat is ten eerste goedkoper en ten tweede biedt dit veel meer vrijheid. Zijn we ergens waar het erg leuk is, dan kunnen we langer blijven. Maar zijn we op een plek beland waar weinig te zien of beleven is, dan zijn we zo weer weg. We hebben natuurlijk wel een 'ongeveer-route' is ons hoofd.

De landen die wij (ook in deze volgorde) gaan bezoeken zijn: Indonesië, Maleisië en Thailand.

Bezochte landen

Wij hebben 1 land (1%) bezocht: